zondag 11 juli 2010

Eerste post op deze blog


Er verschijnt steeds meer waardevolle informatie over yogabeoefening op internet en in boekvorm. Wanneer ik dergelijke informatie tegenkom, dan wil ik daar graag over berichten, zodat andere geïnteresseerden daar ook hun voordeel mee kunnen doen. Vandaar dat ik vanaf vandaag een speciaal aan yoga gewijde blog ga bijhouden.

Naast het puur praktische aspect van yogabeoefening, wil ik op deze blog ook aandacht besteden aan het levensbeschouwelijke aspect van yoga. Yoga is mijns inziens meer dan alleen oefeningen op de mat doen. Ik denk dat yogabeoefening vooral tot uitdrukking komt in de intentie om op een bewuste manier in het leven te staan en in de bereidheid verder te kijken dan je neus lang is. Om dit te kunnen doen, hebben we geregeld inspiratie nodig. Ik hoop dat deze blog een bron van inspiratie kan zijn.

Naast dit yogablog houd ik ook een ander blog bij. Hierop schrijf ik ook over andere onderwerpen die mij interesseren, zoals bijvoorbeeld techniek, bewegingsleer en duurzaamheid. Deze blog is te vinden op:

http://arjanio.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten